torstai 23. kesäkuuta 2011

Kesäpäivänseisaus.

Oijoi, tätä laiskuutta ja autuutta! Olen saapunut eilen jo maalle juhannuksen viettoon. Tänään vielä kissatkin saapuu lomailemaan maaseudun rauhaan. Ei ole paljon huvittanut himmailla internetin äärellä.
Kävelemässä olen käynyt senkin edestä!

21.6.2011, Kesäpäivänseisaus maalla.






Midnight sun!

Tuossa viikonloppuna olin Mikkelissä live-roolipelissä tykinruokana kaverin peliprokkiksessa. Muut pelasivat fantasiapeliä aloittelijoille; minä ja pari muuta kokenutta pelaajaa olimme epäkuolleita hiipien metsästä säikyttelemään sankarijoukkoa. Mahtava viikonloppu: saunaa, riehumista, yhteislaulua, lettuja useasti, naurua ja lisää saunaa. Matkalla paikalle keksin punoa omien hiuksieni sekaan huoparastoja, joita olin tehnyt aikoinani. Kaverit innostuivat hiuksistani niin, että olen nyt antanut rastoittua lisää. Painava lookki!



Viime aikoina en ole jaksanut enää miettiä "mitäs jos" jos/kun olen halunut kokeilla jotain. Tämä pätee myös hiuksissa. Vuosikaudet jahkaillut, pelännyt ja ujostellut asioita: ei tässä kolmenkympin lähestyessä enää jaksa olla pelkuri. Kerranhan tässä eletään, eh? Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. Ainoa mikä jänskättää on liialliset rastahippivibat. Kaukana minusta sellainen. Kokeilin jo, että saanko näillä tehtyä 40-50l kampauksiani ja hyvinhän nuokin muokaantuivat tarvittaessa vaikka mihin! Hauskaa!

-Oola.

2 kommenttia:

  1. Hii hiukset! Mä oon himoinnut rastoja koko ikäni (nojoo, siis 15 vuotta eli yli puolet ajasta), mutten raaski kyllä omista hiuksistani tehdä. Kuiturastat mulla joskus oli, ne kesti sen 3kk ja oli aivan ihanat :) Semmoset voisin ottaa uudestaankin.

    Yksi kaveri otti rastat yläasteella ja nyt se on sitten sen 15 vuoden jälkeen alkanut purkaa niitä pikkuhiljaa pois :D Ne on aivan sairaan pitkät!

    Ihania kesäkuviakin, ja kivaa juhannusta sinne :)

    VastaaPoista
  2. Jep mä ajattelin, että teenpä nyt ja purkailen sitten pois kun siltä taas alkaa tuntua. Varmaankin joutuu sit leikkaamaan lyhyemmäksi tukkaa, mut onneksi kasvaa nopeasti joten paniikki nolla.
    Hauskaa juhannusta myös sinne Bubble! :)
    -O

    VastaaPoista