tiistai 12. lokakuuta 2010

Monday Madness week 41

















Huh, mulla ei koko päivänä ole toiminut blogger, joten tämä viivästyi suuresti! Minulle silti on vielä alihuominen, joten tiistai on vasta tulevaisuutta! On maanantai, ja se on hullua se!
Uskomaton päivä ja sangen uskomaton on ollut edellinen viikkokin. Paikasta toiseen juoksemista, olen ehtinyt olla Turussa, Tampereella ja Porissa. Suuria ajatuksia, satoja valokuvia ja ihania tunteita. Tämä maanantai vasta olikin suurien tunteiden maagista taistelutannerta. Lore saa kenties kertoa asiasta enemmän joskus... vai pitäisikö sitä olla ilkeä ja paljastaa... En minä.

Ihmisillä menee ympärillä hyvin ja se tuntuu ihanalta.
Syksy on kaunis.
Tänään on luvassa työporukan virkistäytymispäivä.

Tänään olen koko päivän vain käsitellyt valokuvia. Silmät seisovat päässä!

-Oola.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti