perjantai 7. toukokuuta 2010

House, road house.

That too.


Iha selvinpäin tallinnassa House fanitytöt kikattelee

Eilen katselin kaiffarin kanssa duunin jälkeen Housea telkkarista. Olen nähnyt kaikki jaksot mitä koskaan tullut ja seuraan jenkkien tahdissa netistä eli kuudetta kautta. Suomessa näytetään 4. kautta. Jaksossa oli Amber aka cutthroat Bitch jota näyttelee Anne Dudek.


Anne Dudek

Kaverini oli sitä mieltä, että näyttelijä on hyvin näköiseni. Kukaan ei ole koskaan kyllä verrannut häneen.
Ja miksi, kun mulla on yksi joka on taatusti enemmän mun näköinen! Tai mä hänen!


Lore Oola

Kuvassa joka otettu...(Oola, auta - ei viime kesänä vaan sitä edellisenä?) joskus. Lorella eli Minulla kuuluisa House imitaationi.

House eiku Amber eiku Lore

2 kommenttia:

  1. Kuva otettiin noin vuosi sitten kun oltiin iltapäivä oluella.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista