sunnuntai 5. helmikuuta 2012

I hearth things

Sunnuntai.
Olen aivan romuna eilisen jäljiltä. Joo joo olisinkin ollut juhlimassa, mutta en. Olin tiskin takana henkilökuntana talviklassikon ajan stadionin kulmilla olevassa kapakissa, jossa oli aikamoinen sutina. Olen niin puhki, että tekisi mieli kaivautua vain takaisin petiin. Kolmen täkin alle. Täällä on kylmä. Ulkona on kylmä.



Kuva minusta otettu Hampurissa toukokuussa 2011 Euroviisujuhlinnan ja Suomen MM-kiekko juhlien jälkeisenä päivänä. Ehkä juoksin Reeberbahnin ilotyttökadun läpi suomenlipun kanssa huutaen. Ehkä lauloin isänmaallisia säveliä jonkun yökerhon edessä kuoromuodostelmassa tuntemattomien suomalaisten kanssa. Silloin meillä oli vain toisemme. Ja upeat juhlat. Otin vapauden käsitellä hemaisevaa hymyäni. Juhliminen on kivaa, mutta se näkyy ikävä kyllä naamassa ( - ainakin tämän ikäisenä. trust me. I know.) ...

Olo on nyt jyrän alle jäänyt. Odottelen kahvin valmistumista ja hytisen sohvalla. Silmät painaa ja auringon heikko valo tulee huoneeseen.

Ultra Bra oli muuten kingi. Siitä later on.

Menen tuossa kohta sitten tiskailemaan, siivoilemaan ja ruokailemaan ja antamaan ääneni. Olen niin ylpeä Suomesta tällä hetkellä kävi miten kävi. Kakkonen on silti vaihde, kutonen on pakki. Shalom.



I love nerds.

Kuva Hampurista sekin. Täällä ei ole mitään nähtävää.
No on:

Mun sänky.

Kaikki äänestämään!

-Lore

There is nothing to see. Except my bed.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti