torstai 1. syyskuuta 2011

Candyhair

Rakastan sarjakuvaa Scott Pilgrim vs The World ja samoin myös siitä tehtyä elokuvaa, joka on aivan päräyttävän loistava! Leffan lähettityttö Ramona Flower on niin syötävän suloinen karkkivärisine hiuksineen. Kampauksen malli on myös mieleinen; tuo mieleen Loren kampauksen vuosien takaa. Mutta nuo karkkivärit! Voi, kun jaksaisi värjäillä tuollaisia. Punaisenkin kanssa on jo reilusti työtä.





Minulla on kampaaja syyskuun lopussa ja joudun leikkaamaan reilusti hiuksia lyhyemmäksi, koska latvat ovat tajuttoman surkeassa kunnossa. Olen miettinyt, että rohkenisiko sitä ottaa todellakin samansorttisen mallin, kuin siskollani oli vuosikaudet sitten. Loren mielipide on, että en todellakaan, mutta jos malli sopi hänelle niin mitäs tässä miettimistä! Ehkä en kuitenkaan Ramonan tukkaa täysin, mutta kyllä olkapäille asti taitaa tukka lyhentyä. Onneksi hiukset ovat kasvava luonnonvara, joka palaa pituuteensa varmasti loppukevääseen mennessä (snif). Jos olen niille vain oikein kiltti.

I love Scott Pilgrim vs World movie and Ramona; her hair is awesome!

-Oola.

2 kommenttia:

  1. Höh, kuva ei näy :/ Mutta Ramona on kyllä söpis! Mietin tässä, jaksaisko katsoa ton leffan uudestaan tänään..

    VastaaPoista
  2. mä meinasin kans leikata semmosen taas ko menee hermo. mut toisaalta voi ol et kasvatan kuitenkin. toisaalta en tiedä menee niin hermooo.
    meil sit saman pituset hiukset hahahaa ekaa kertaa sitten 5v koska mulla kanssa olkapäille.

    VastaaPoista