keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Mikä päivä tänään on?!!!



It's da wednesday and what does it mean?
Pikkujoulut! Woo.
Olen tehnyt muutamia extravuoroja yhdessä kuppilassa joka kuuluu osana isompaan ketjuun. Jengi tykkää musta ja sain kutsun pikkujouluihin jotka tänään. Olen hermostunut hiukan, mutta hauskaa siitä tulee. Olutta ja ruokaa ja sen sellaista lie. Nukuin (kuten nykyään) aikasta huonosti ja heräilin painajaisiin alati. Täällä on oltu kummatkin kipeinä ja nukuttu miten sattuu. Itellä pyöri päässä huoli monesta asiasta niin sitten ei tullut unta vaikka kuinka oli simmut painavat.



Nyt sitten tosi freesh. Ulkona tosin paistaa pitkästä aikaa arska. Pakkanen pitänee huolen pukukodista: mukavaa ja lämmintä. En kertakaikkiaan omista mitään casual siistiä vaatetta. Näytän joko paljettihirmulta tai 13-vuotiaalta pikkupojalta mutta siitä välistä turha etsiä. Harmittavaista. Tarkoittanee sitä että a) mun täytyy laihtua ja/tai b) käydä ostoksilla jahka voitan lotossa (työttömyydestä ei makseta palkkaa toim.huom) c) kuten hesalaiset sanoo: SNADISTI kiinnostuu ja kelata taas vähän noiden mun kledjujen kans.



Mä harjoittelen. Hauska kuinka maalainen voi nainen olla. Meinaan duunissa katsoo asiakasta silmät pyöreenä ja ei saa mitään selvää jonkun kallion kasvatin puheesta.

Mutta aika rientää! Kiire on! Laters ya'll.

ps. Meille tuli pari pv sitten netti Woooooo.

- Lore

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti