lauantai 29. toukokuuta 2010

Äiti: "Mitä omituisia tapoja sinulla on? Mutta sähän olet yksi omituisuus koko tyttö!"

Minut on haastettu. Tällä haasteella napsautti ihastuttava ravenwave. Minun pitää siis paljastaa viisi omistuista tapaani ja nakittaa se viidelle muulle eteenpäin!

Onneksi olen vanhemmillani; koko perheeni, paras ystäväni ja siipat ovat paikalla. En aluksi keksinyt itse mitään, mutta onneksi apu oli lähellä.

1. Jätän aina kahvimukin pohjalle kahvia kylmettymään. Tämä ollut parisuhteissani ollut eron arvoinen riidan aihe, oikeasti. Siitä tosin tunnistaa mukini, jos pöydällä on useampi samanlainen. Olen sitä mieltä, että kylmä kahvi kaunistaa!

2. Aina kun ostan kirjan, merkitsen ensimmäiselle sivulle päiväkirjamerkinnän päivästä, jolloin kirjan hankin.

3. Luvut 311 ja 53 vainoavat minua. Kuten isot mustat rekat, joiden perässä lukee flammable ja siniset pakut. Kiinnitän näihin aina huomioita.

4. Minulla on aina nettiselaimessa läjittäin tabeja auki. Kivat kuvat yms kiinnostavat asiat joihin on tarkoitus palata myöhemmin. Tämä tietenkin raivostuttaa kanssaihmisiä, hidastaa konetta... Onneksi chrome-selaimeen saa nykyisin ohjelman, johon saattaa tallentaa istuntonsa. Minulle kullan arvoinen.
Mutta ei silti tapaa ole kitkenyt pois.
Pahentanut vain.

5. Mulla on tehosteääniä. Soundtrack of my life. Kun selitän jotain tekemistä ja tarinoin tapahtumista lisään tehostesihahduksia, pamahduksia jne mitä ikinä. Lore tekee samaa. Olemme aika duo.

Kuulemma myös pidän kättä aina nenän alla kun mietin jotain kiivaasti. Huomasin tekeväni sitä samalla, kun tätä pohdin.

Haasteen heitän eteenpäin Bubblelle, Ekalle, Lorelle ja Kirjurille. Yksi jäi uupumaan, joten heittäen ottakoon kunnian kuka vaan!

I told my five weirdest habit.

-Oola.

2 kommenttia:

  1. Toi kirjan oston yhteydessä merkittävä päivämäärä on loistoidea. Jotenkin tuntuu vaan turhalta enää tässä vaiheessa alottaa sitä :D

    Kiitos haasteesta!

    VastaaPoista